Principalele atribuţii:
- asigură întocmirea formalităților privind scoaterea la concurs a posturilor vacante pentru personalul didactic auxiliar şi nedidactic şi răspunde de organizarea acestora în condiţii optime, conform legislaţiei în vigoare;
- asigură secretariatul comisiilor de concurs pentru ocuparea posturilor vacante şi întocmeşte documentaţiile privind încadrarea în muncă a candidaţilor declaraţi admişi, pe baza proceselor verbale ale comisiilor de concurs în conformitate cu prevederile legale;
- asigură organizarea concursurilor pentru promovarea salariaţilor în grad profesional, în limita bugetului de salarii alocat;
- întocmeşte documentaţia privind încheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractului individual de muncă, conform legislaţiei în vigoare;
- întocmeşte documentaţia pentru stabilirea salariilor de bază, gradațiilor de merit , tranșele de vechime şi a altor sporuri;
- acordă asistenţă personalului cu funcţii de conducere, în vederea întocmirii fişelor de post. Răspunde şi ţine evidenţa acestora, conform prevederilor legale;
- întocmeşte, gestionează şi răspunde de dosarele angajaţilor, conform prevederilor legale;
- asigură actualizarea bazei de date specifică activităţii de resurse umane;
- întocmeşte formalităţile privind participarea la cursurile de perfecţionare profesională;
- asigură introducerea în baza de date a concediilor de odihnă în baza cererilor salariaţilor pentru acordarea acestora, a concediilor medicale,;
- întocmeşte documentaţia privind propunerea de sancţionare disciplinară a angajaţilor, pe baza referatelor şefilor ierarhici, cu respectarea prevederilor legale;
- solicită şi centralizează, conform prevederilor legale, fişele de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale angajaţilor;
- vizează anual legitimaţiile de serviciu ale personalului;
- eliberează, la cerere, adeverinţe privind calitatea de salariat, vechimea în muncă şi drepturile salariale brute (salarii de bază, gradaţie de merit, spor de vechime etc.);
- asigură aplicarea prevederilor legale privind pensionarea pentru limita de vârstă sau invaliditate. Eliberează angajatului, la îndeplinirea condiţiilor legale, actele necesare depunerii documentaţiei de pensionare la Casa Judeţeană de Pensii;
- solicită personalului întocmirea şi/sau actualizarea declaratiilor de avere şi a declaraţiilor de interese şi asigură gestiunea acestor documente, conform legislaţiei în vigoare;
- întocmeşte şi actualizează Registrul de evidenţă a salariatilor, conform legislaţiei în vigoare;
- răspunde de confidenţialitatea datelor la care are acces, în afara celor cu caracter public;
- întocmeşte statele de plată pentru salarii, în baza centralizării datelor din pontaje, cereri de concedii de odihnă, concediilor medicale;
- răspunde de efectuarea corectă în termenul legal a viramentelor pentru salarii;
- răspunde pentru depunerea la organele competente în termen legal a Declaraţiei unice 112;
- transmite decizii cu caracter obligatoriu sub rezerva legalităţii, privind problemele de personal ale instituţiei;
- reactualizează ROI şi ROF al instituţiei cu modificările şi completările legislaţiei în vigoare.
Coordonator Compartiment Personal Adm. fin. Glăvan Titina
Coordonator Compartiment Salarizare Adm. fin. Tobă Amalia Ramona
Contact: Tel/Fax 0251533218; 0351443675; centrala 0351443500 interior 4025; 4027; 4028