Modele electronice necesare realizării achizițiilor publice:
b. Instrucțiuni completare referat necesitate
c. Model memoriu tehnic-justificativ
Serviciul de Achiziţii publice, aprovizionare și marketing este condus de un șef de birou subordonat directorului general administrativ adjunct. În cadrul biroului se îndeplinesc următoarele activităţi:
a) Îndeplinirea programului anual de achiziții;
b) Realizarea achizițiilor publice prin Sistemul Electronic de Achiziții publice;
c) Monitorizarea achizițiilor și dotărilor pe beneficiari: facultăți, catedre, servicii, alte compartimente și pe surse de finanțare;
d) Întocmirea notelor de fundamentare conținând propuneri privind componența comisiei de verificare a documentației, de evaluare a ofertelor pentru licitație și a comisiei pentru evaluarea ofertelor pentru achiziții prin cerere de oferte de preț la nivelul instituției;
e) Întocmirea documentelor necesare bunei desfășurări a procedurilor de achiziții publice (caietul de sarcini, anunțul de participare, anunțul de atribuire, nota de estimare a contractului de achiziție);
f) Întocmirea documentelor specifice angajării cheltuielilor bugetare (propuneri de angajare a cheltuielilor bugetare, angajamente bugetare individuale şi globale, comenzi).